Daisypath Friendship tickers

Thursday 19 February 2015

Sayanggg Ayeeee :)


Gula-Gula Ayee , sayanggg diaa sgtt2 , dalam 1 years 2 month nih , banyak sgt dugaan aku dgn dia ,
tapi tkpaa . . ak still blh bertahan dan kuat untuk tempuhi smua nih ,
kalau nak hubungan tuh stay smpai bile bile , kena lah berkorban sikit ttg hati kan ,
sapa lah yang taknk hubungan dorang bahagia seumur hidupp .
Walaupun dia bukan mcm ex-ex aku yg sebelum nih , tapi aku rasa die lah yang paling terbaik di duniaa ,
tak pnh nak adenye lelaki yang sanggup tahan dgn pragai aku nih , banyak kali aku tpu dia , dia ttp percaya aku , syg aku . . syg dia terhadap aku sikit pun tak penah berkurangan , normall jiaa . .
sbb tuh lah aku rasa selesa bila dgn dia , selama aku dgn dia life ak bnyk brubah ,
aku tak mcm dulu moody jee , noww aku bahagiaa sentiasa , mungkin allah bg dia untuk ak supaya ak dapat berubah .. walaupun dia tak sweet macam yang lain-lain , but aku suka sikap annoying diaa yang selalu buat ak rasa nak gelak walaupun kdg2 sakit hati , hahahahahaha
Takde sapa pun yang dapat gantikan dia di dalam hati aku ,
dalam hati aku cuma ada nama dia , #Muhammad Zarul Syazleen#
#LAPCHIUUU SAYANGGGG :)
#GOODNIGHTTT SYGGG AYEEE :)

No comments:

Post a Comment